Forum Społeczności Szkolnej

phoca thumb m dsc 0652  W dniu 5 grudnia 2014 r. w naszej szkole odbyło się XVII Forum Społeczności Szkolnej pod hasłem „ Szkoła Współpracy”. Hasło tegorocznego forum nawiązywało do projektu „ Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły”. Na wstępie głos zabrała pani Dyrektor szkoły M. Jastrząb, która przywitała wszystkich uczestników spotkania (rodziców, uczniów i nauczycieli) oraz zadeklarowała gotowość szkoły do realizacji wspomnianego projektu.

 W kolejnym wystąpieniu pedagog szkoły pani M. Jarosławska poinformowała ogół zebranych, że nasza szkoła jest jedną z 1034 placówek oświatowych z całej Polski, która pomyślnie przeszła procedurę rekrutacyjną do udziału w projekcie i zgłosiła chęć wdrażania dobrych praktyk w zakresie współpracy całej społeczności szkolnej. Ponadto poinformowała, że przystąpienie szkoły do projektu wiązało się również z udziałem przedstawicieli szkoły reprezentujących Samorząd Uczniowski, Radę Rodziców i nauczycieli w kolejnych szkoleniach oraz warsztatach prowadzonych w Rzeszowie. W końcowej części wystąpienia pedagog szkoły zapoznała obecnych z wynikami debaty nauczycieli na temat stanu współpracy w szkole oraz apelowała o większe angażowanie się wszystkich w życie szkoły. Następnie wyniki przeprowadzonych debat uczniów i rodziców przedstawiły kolejno: uczennica klasy IIc gimnazjum A. Michoń reprezentująca Samorząd Uczniowski oraz pani M. Kardyś – przedstawiciel Rady Rodziców. W/w reprezentanci uczniów i rodziców przyłączyli się do apelu pedagoga szkolnego o zwiększone zaangażowanie na rzecz wspólnego dobra. W trakcie forum uczniowie gimnazjum wspólnie z nauczycielami przedszkola zorganizowali akcję dobroczynną „ Zostań świętym Mikołajem”. Akcja polegała na sprzedaży własnoręcznie wykonanych kartek świątecznych, z których dochód zostanie przeznaczony na potrzeby dzieci przedszkolnych. Rodzice chętnie włączyli się do akcji. Ogólnie zebrano 370 zł.

Miłą atmosferę forum uświetnił szkolny zespół Power Bass pod kierunkiem pana W. Ozgi.